Garantie

 

Zodat u kunt vertrouwen op onze producten

Bij RL Sales heeft u standaard op onze producten twee jaar garantie. Als binnen twee jaar na aankoop uw product gebreken vertoont, kunt u deze terugsturen en zorgen wij voor de volledige garantie.

U bent zelf verantwoordelijk voor het toesturen van uw product. Zorg dat u het product met een verzekerde verzending toestuurt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die ons nooit bereiken. Uw product zal vervolgens gemaakt worden, of vervangen worden voor hetzelfde product of een van gelijke waarde. Als we ervoor kiezen om uw product te vervangen in plaats van te repareren, zal uw originele product niet retour verzonden worden. U ontvangt hierover altijd bericht van ons.
Indien u emotionele waarde hecht aan uw product, meldt dit ons dan. Indien uw product dan niet gerepareerd kan worden, zal uw product teruggestuurd worden.

Deze garantie dekt niet beschermhoesjes, accessoires, graveerwerk en bedrukking. Normale slijtage of verkeerd gebruik valt overigens vanzelfsprekend niet onder deze garantie. Indien uw product niet in de garantie valt, kan het zijn dat er reparatie- en servicekosten in rekening worden gebracht, dit bedraagt maximaal € 35,-. Mochten de kosten hoger zijn dan € 35,- dan wordt u hier eerst over bericht.

Zendt vervolgens een kopie van uw factuur mee. U kunt uw product vervolgens terug sturen naar:

RL Sales
O.v.v. reparatie
Spegelt 5
5674 CE Nuenen

Reparaties zonder RL Sales factuur nummer worden niet gerepareerd. Indien u, uw factuur kwijt bent of vragen heeft kunt u contact opnemen met 040 - 737 00 30 of door te mailen naar klantenservice@rlsales.nl

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • - Beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade).
  • - Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud.
  • - Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.