REPARATIEFORMULIER

U heeft iets kapot? Wat vervelend om te horen. Wij gaan proberen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Voor een snelle afhandeling, vragen wij u het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.

Hierna ontvangt u per mail het reparatieformulier. Deze stopt u bij het defecte artikel en stuurt u naar ons. Dan zullen wij dit zo snel mogelijk verder afhandelen. 

Uw gegevens

Adresgegevens

Product gegevens

  • Wij controleren uw product en vervolgens zal vastgesteld worden wat er aan de hand is. Uw product zal vervolgens gemaakt of vervangen worden voor hetzelfde product of een van gelijke waarde. Als we er voor kiezen om uw product te vervangen in plaats van te repareren, zal uw originele product niet retour gezonden worden. Indien u emotionele waarde hecht aan uw product, meldt dit dan ons. Indien uw product dan niet gerepareerd kan worden, zal uw product teruggestuurd worden. U bent zelf verantwoordelijk voor het toesturen van uw product.

     

    Zorg dat u het product met een verzekerde verzending toestuurt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die ons nooit bereiken. Deze garantie dekt niet beschermhoesjes, accessoires, graveerwerk en bedrukking. Normale slijtage of verkeerd gebruik valt overigens vanzelfsprekend niet onder deze garantie. Indien uw product niet in de garantie valt, kan het zijn dat er zonder bericht reparatie- en servicekosten in rekening worden gebracht, dit bedraagt maximaal € 35,-. Zijn de reparatiekosten hoger dan € 35,- dan wordt u hier eerst over geïnformeerd. Besluit u het product niet te laten repareren dan worden wel de onderzoekskosten in rekening gebracht, deze bedragen maximaal € 25,-.

     

    Valt het product onder de garantie, vul dan hieronder uw factuurnummer in. Heeft u deze niet meer, dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen via telefoonnummer: 040-7370030

* Verplichte velden