Klachten

 

Heeft u een klacht? Dit lossen wij graag met u op.

Service staat bij ons altijd voorop. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening, daarom lossen wij dit graag met u op. U kunt uw klacht doorgeven per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

U kunt ons op de volgende manier bereiken
Per post

RL Sales

De Huufkes 38

5674 TM Nuenen 

Nederland

Telefoonnummer 040-7370030
E-mail klantenservice@rlsales.nl